Quick uppy.

Sorry mates. Har haft en bloggfri helg. Sådant behövs faktiskt ibland också!
I fredags firade vi Patrik (syrrans man) & Elias (syrrans son) som båda har fyllt år.
Exotisk bricka, fikets underbara prinsesstårta osv, mycket trevligt!
Igår var jag & lillsyrran ensamma hemma så då bilade jag in till stan och hämtade min goa vän Maya, vi körde på en myskväll med alla faktorer. Ostbågar, Marabou-choklad, läsk, och mysiga filmer.
Påtal om det så såg vi en sjukt rolig film, Easy A. Se den!
Och idag är det söndag, då ska jag mest samla mina krafter inför den nya veckan. Blir dock en relativt lugn vecka, men vem vet, överraskningar dyker upp lite här och där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0