Hjälp?!

Jag står verkligen i valet & kvalet om jag ska till Hultsfred (festivalen) eller inte.
Det har kommit att bli lite som en tradition att åka dit eftersom det ligger så nära, träffa alla roliga folk - inte minst våra kära stockholmare som vi lärde känna festivalen 07. Det tråkiga är att ingen av 08orna kommer ner i år, inte heller så många vänner i Vimmerby ska gå heller så vitt jag vet. Bandsläppet kunde vara bättre, men vadfan DEFTONES. Den konserten är typ den bästa jag har varit på på hultan så dom vore värda att se en gång till!

Fördelen är att jag har så jag kan fixa biljetter + backstagepass mycket billigt, dock är detta sista veckan så måste bestämma mig snart.

Hm. HJÄLP?!


08


När skorna är leriga, då vet man att det har varit en bra festival.


Såg mitt älskade Metallica live för första gången i mitt liv på Sonisphere 09.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0