Vi är idioter.

Jag börjar bli lite smått nervös för min första körtid på körskolan. Har som sagt legat lite på latsidan med detta, men nu börjar det klia i fingarna (fötterna?), dessutom är sommaren nära & jag har både tid och pengar undansparat till körkortet så jag ska köra så ofta och intensivt jag bara kan/orkar nu så jag får det fooooort! :)

Haha Geson hämtade mig förut för hon ville ha sällskap in till Vimmerby för att hämta hennes pojkvän, det enda hon babblade om var i princip trafikregler "sen får du tänka på att inte göra så amanda, och definitivt inte så, och gör du så kommer du aldrig få körkort. men så får du göra. och den betyder så..." Tack, vad mycket tryggare jag blev nu gumman?!

Nej nu måste jag gå bort till affären för att ta ut pengar tills imorgon, snacka lite skit med käre morbror Ronny med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0