Rock that body.

Det borde vara olagligt att vara så trött som jag är, jag blir fan rädd för mig själv!
Imorgon tänkte jag ta med mig mamma in till stan för att dels kolla om det finns några leggings (måste ha, det är ju så sköööönt!) samt skriva in mig på körskolan. Måste verkligen skynda på lite på det där nu, synd att man är så fruktansvärt lat!!

Efter det har min väns "pojkvän-date-ragg-vaddetnuär" bjudit in mig & min vän (vill inte skriva namn då det är lite complicated så att säga) samt Simone till en liten gruppdejt. Haha, Simone är min dejt. Det kommer tydligen bjudas på middag, vin & film. Mysigt! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: okej, de låter ju bra :D joo blir lugnt här med , ska göra mitt första spinning pass på lörda, se hur de känns :D snygg header :D kram

2010-03-04 @ 19:44:32
URL: http://missmalita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0