Otrohet?

Hade en liten diskussion med en vän förut om varför man är otrogen..
Denne person i fråga (kille) sa att för att det oftast är att de inte är nöjda med killens prio 1, det vill säga sexet.. Det tycker jag är så sjukt egentligen. Det är klart att man kanske inte vet vad just DEN killen man nyss börjat träffa gillar, men då får man väl för fan säga hur man vill ha det. Så är det ju, det är samma sak med oss tjejer. Alla gillar vi olika..
Jag har själv varit otrogen, vilket förvisso var jävligt dumt, men det var inte alls för att sexet var dåligt eller något sådant, utan det var nog mer att själva förhållandet inte var bra, då kan det lätt bli att man söker lite spänning på annat håll.. Men är man otrogen så är det ju någonting som inte stämmer, annars är man bara riktigt pantad i huvet. Varför inte bara göra slut istället? Och inte behöva såra sig själv och sin partner ännu mer än vad man redan gjort? Varför ljuga för sig själv?
Känner lite som att jag frågar de här frågorna till mig själv, jag skyller på att jag var ung och dum, men jag har iallafall lärt mig av mina misstag, och jag vet även att det verkligen suger när någon är otrogen mot en.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0