Hej å hå.

Guuuuuud vad bra jag mår, (även att jag är dyngtrött gick upp halv 6 imorse. Kill me?) vet inte om det är vädret som gör det, eller den dösköna musiken jag har i lurarna för tillfället, eller att jag får mer & mer jobb samt har kommit igång med körkortet -  ÄNTLIGEN!
Förut när vi (jag & min chef) åkte till Kisa satt jag & dagdrömde mig bort till varma mysiga sommarkvällar med mina bästa, nattbad (nakenbad!!!!), festivaler, roadtrips... Efter att jag hade suttit med ett leende på läpparna konstant i tjugo minuter och helt kopplat bort verkligheten så skriker hon EKORRE!!! & jag håller på att skita på mig.. nästan.. Hahaha fan vad jag älskar min chef!


Jajajajaja det var ju jättekul Amanda.
Känner mig så seriös just nu? Sådär härligt övertrött så jag bara rabblar goja och skrattar åt allt och inget.



Hur gött vore inte detta nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0