Harungen.

Det kanske bara var några av er som hann se inlägget jag la upp igår, raderade det senare för att jag kom på att vissa kanske tog illa vid sig eller något. För er som såg inlägget kan jag meddela att vi har lämnat haren till en som kan ta hand om honom då vi inte visste om han hade invärtes skador, stackaren. Och vi kunde ju inte heller bara släppa ut honom eftersom att han inte kunde gå (hoppa?) ännu och inte visste vart modern var.

Kan iallafall bjuda på en bild på lilla pluttisen till er! :)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men vilken söt! Vad hade hänt med den?

2010-03-21 @ 16:44:54
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Petra

okej jag hade läst att det tar typ 2 månader men det värsta av allt är att det svider och kliar varje gång jag blinkar hur ska jag göra så jag sluta tänka på det?

2010-03-21 @ 17:39:39
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0