Goodnight.

Ååååh, jag har haft en så mysig & trevlig kväll så det är inte sant.
VÄLDIGT god mat (älskar efterrätten, mums!), vin + trevligt sällskap. Vad mer begär man en fredagkväll?
Måste gå och lägga mig nu, ska på utbildning imorgon.. Sedan blir det kalas för lillasyster och kusin, sen blir det all in på pumpen med kusinerna!

En sak till.. Jag är så sjukt glad för min underbart fina vän Geson som har hittat en så bra kille, du kunde inte hittat någon bättre gumman! (Ett plus för det fina hemmet. haha!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan säga att spinning va riktigt roligt!! tycker jag iallfall :D det tycker jag du ska testa, jobbigt va de, men kul. tränings huset har prova på gratis den 10 mars och den 14 mars, men man måste ringa o anmäla sig.. jag ska nog gå den 14 mars.. kram

2010-03-06 @ 15:45:20
URL: http://missmalita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0