Friday night.

Sitter invirad i en filt med hög feber och funderar på om det är dags att sova snart kanske. Kommer knappt kunna sova ens, kommer drömma massa lustiga yrseldrömmar, usch..
Kvällen spenderades med min vän Maya, tittade på the dark knight (för typ 6001 gången) och hade några timmars girltalk. Det gillar jag! Saknar denna tjej extra mycket då hon är en av de som har flyttat ifrån mig (buhu) upp till Linköping för hon går dansgymnasium där. Tjejen är grym!

Jaja.
Beställde en skinnjacka från HM förut (rabatt tackar man ju inte nej till), lite krimskrams och en skön sommarklänning :)



Lovar att jag kommer drömma om jokern inatt. "Why so serious? Lets put a smile on that face!", kommer vakna upp av panik. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0