Freitag!

Herregud vad nervös jag var imorse, jag var så nervös så jag ärligt talat trodde jag skulle kräkas.
Men det gick verkligen över förväntan bra! Visst, jag fick ett motorstopp men trodde jag skulle få minst 10. Ska tvinga med mamma (vill inte köra med pappa, han har inget tålamod alls haha) och köra lite utanför pumpen och sådär senare, undrar dock hur det kommer gå med ryck-opeln..

Ikväll blir det en lugn kväll, även att jag är riktigt jävla sugen på att gå på harrys 1-årsjubileum, gratis inträde + 50 :- för drink osv. Men självklart när det händer något roligt i lilla Vimmerby så ska jag göra något annat, i detta fall jobba dagen efter. Tror inte det är så populärt för varken chefen eller mig att komma med världens bakfylla? (Och nej, jag vägrar gå på harrys nykter då det i såna här sammanhang blir så sjukt mycket minderåriga folk och det klarar jag inte av!) Men men, jag tvingade geson att följa med mig på pumpen nästa gång istället!


Tjenare kinesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0