En liten tanke.

Det är hur många som helst som flyttar till större städer, oftast stockholm, när de gått ut skolan eller dylikt.
Visst, det skulle vara ganska så nice att flytta till t.ex Stockholm, jag älskar staden och vet vart saker och ting ligger, har också en hel del sköna vänner uppe i storstaden. Men jag känner inte att jag vill lämna alla mina nära & kära, det skulle krossa mitt stackars hjärta, faktiskt. Det skulle visserligen vara skönt att slippa allt skitsnack, alla usla rykten, alla störda människor osv, men å andra sidan så finns ju de man älskar mest här, och det är ju när jag är nära dom som jag mår som bäst så det överväger nästan det dåliga.
Nej, skulle det ändå bli så att jag flyttar i framtiden (förutom kärlekens skull?) så skulle det nog bli Linköping (igen) eller Kalmar. Men man vet aldrig, om tio år kanske jag är bosatt i Australien? Haha troligen..


Några av våra dösköna pojkar från Stockholm + Maya & jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0