Boktips.


Om man, som mig, gillar självbiografi-böcker med en liten tvist så rekommenderar jag denna bok starkt! Jag själv har sträckläst den två gånger. Jag älskar den!
Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna


"I att älska som en porrstjärna: En sedelärande berättelse berättar Jenna Jameson, tillsammans med journalisten Neil Strauss, om sitt liv. Om uppväxten på den sjaskiga undersidan av Las Vegas, om sin tid som minderårig dansös på strippklubbar och om hur hon blev porrvärldens största stjärna. Historien rymmer övergrepp, våldtäkt och mord, men det är ingen simpel gråthistoria. Den är svart som natten och motbjudande realistisk, men bitvis vansinnigt rolig. Porrindustrins nuvarande drottning berättar närgånget och uppriktigt om sexuella erfarenheter som räcker i flera livstider."

Är det någon mer som har läst den? Isånafall vad tyckte ni?



Kommentarer
Postat av: Louise

Hejsan!

Jag har inte läst boken men ska göra det,tack för tipset:)

Mvh/Louise

2010-03-04 @ 21:18:14
URL: http://blomstertorpet.blogspot.com
Postat av: Malin

sv: hehe okej, jag köpte det på Expert..! :P

2010-03-04 @ 21:19:16
URL: http://missmalita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0