Update?

Världens sämsta bloggare berättar läget:
Jobbat till kvart över sex, kommer hem & ser att termometern står på 33 (!!) grader, ingen tvekan om att ta fram den iskalla ölen som har stått och väntat på mig hela dagen, dopp i poolen, fixa till sig lite smått & nu sitter jag här & lyssna på Gyllene tider (givet när det är sommar självklart!!) & ska snart dra mig in till Maya för en drink eller två, eller tre.....

Snart mina vänner! Blir det Halmstad, & Turkiet. Malmö vet jag inte när det blir. Kanske i sensommaren? Bokat in Liseberg i sensommaren med, förhoppningsvis körkort då så kanske ska köra upp?! Hmm neeej...



Hattigt inlägg men jag får fan nästan handsvett så nu sätter jag punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0