Halla bloggen!

Hallå i stugan!
Idag är det fredag (tendens till att bara blogga på fredagar? eeh), och jag har fått en tandvärk sänt från helvetet. Känns lite konstigt att behöva gå dit igen för tredje gången på 2 månader, men vadfan, tanden är ju inte normal?

Mamma, pappa & lillsyrran är uppe i Dalarna med storasyrran, patrik & Elias. Är för tillfället alltså ensam hemma med brorsan. Rätt skönt ändå, han lagar maten, jag diskar..

Ikväll har jag bjudit hit några vänner för öldrickande och pizzaätande. Mmmm, känner hur magen skriker efter mat! Sen får vi se om det blir en hemmakväll eller om vi drar vidare.

Förövrigt bara 2 veckor kvar till Turkiet, smått nervös över att flyga. Gottar mig tills dess med att kika igenom taxfree katalogen tusen gånger. Parfym, sambuca, och godis är givet!


Saknar min plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0