Lite mer disciplin kanske?

Choklad, julmust, bullar, kakor, öl, drinkar, cider .. you name it.
Detta har det blivit lite väl mycket av senaste tiden, känner mig lite vidrig när jag tänker på hur mycket jag vräkt i mig, även på vardagarna. Riktigt illa!
Så därför tog jag tummen ur röven och cyklade några mil på motionscykeln som har stått och dammat i träningsrummet allt för länge nu. Konditionen är inte som den en gång var om man säger så. Men herregud, vad mycket fräschare man känner sig när man har rört på sig!
Så nu jävlar, nu ska det bli ändring! Förutom julhelgen då man SKA muffa i sig allting som tillhör julen, så får det vara nog med godsaker ett tag, och istället mer träning!
Lycka till Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0