Malmö.

Hallåå!
Jag har ju varit i Malmö hela helgen så jag har inte kunnat (eller haft tid) till att uppdatera.
Helgen i Malmö var AWESOME! Medans tjejerna stod i kö till IDOL så gick jag Geson & Jocke och shoppade, helt underbart! Vädret kunde verkligen inte varit bättre, en öl på en skön uteservering & häng vid havet med glass mellan varven. På kvällen gick vi ut & åt, sedan satte vi oss och drack drinkar & öl på uteserveringen (skitmysigt & hur kul som helst hade vi, tror Malmö-borna tyckte vi var lite konstiga..) för att sedan dra oss vidare till en nattklubb vid namn White runt klockan 1.30, men de vakterna var så sjukt dryga, kön var lång och fötterna värkte efter klackisarna. Märktes verkligen att man inte var i Vimmerby längre om man säger så.. Så det blev att gå hem och sova runt två istället. Var ganska så välbehövligt kan jag ju säga! Bakis som en hund drog vi hemåt igår, var inte hemma förrän halv 6.
Vi har redan börjat planera nästa resa, då tänkte vi åka över till Köpenhamn och strosa lite.

Jajaja, lyckad helg, minst sagt. Hände ju självklart mycket mer än vad jag skriver här! ;)



Lite roligt jag hittade.
Klänningen är från MQ
Linnet och trosorna är från Bik bok.
Kavajen/jackan, sminket och ringarna är från HM.
Halsbandet är från Guldfynd.




Utgång på ingång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0