Feel like crap!

Det här kommer vara min enda uppdatering för dagen för jag mår så satans dåligt, självförvållat jag vet, men det var väääldigt länge sen jag blev såhär dålig. Gaah!
Hade iallafall en trevlig kväll igår. Gick till min kusin Sandra runt åtta, vi drack vin och snackade om allting som har hänt sedan vi sågs sist, sen åkte vi in till harrys och klubb 29 (men vi fick ändå betala 49 kronor, så jävla lustiga!), jag är ju dock inte ett så stort fan av harrys men det var trevligt. Speciellt när Underlifvens gick på scenen och Robert sjöng. Hur bra som helst var dom, blev lite förvånad!

Jaja. Soffläge hela dagen idag, men nu börjar jag må pyttelite bättre så jag ska leka och gosa med Elias som sover här inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0