Any way you want it.

Hej, hej, hemskt mycket hej!
Det är fredag, jag är ledig och solen skiner (det blåser dock något fruktansvärt) finns inte så mycket att klaga över med andra ord!
Gick upp tidigt imorse för att följa med Elias bla på tipspromenad och blåkulla träff. Fryser fortfarande som satan efter de extremt kalla vindarna men det var skönt att få lite frisk luft sådär på morgonkvisten iallafall!

Ikväll har jag planerat att dricka lite smarrigt vin med mamma, pappa & deras gäster. Sen får vi se om kvällen bär vidare någon annanstans eller om det blir hemmakväll. Sjukt sugen på pumpen ikväll också, men tror jag får nöja mig med att gå på söndag. Får förresten finbesök från Figeholm av självaste Elin då med! Så roligt!


GLAD PÅSK MINA VÄNNER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Speak up:

Trackback
RSS 2.0